Ga naar inhoud

VAG techniek te Nuenen


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Ed, ik weet niet of Thijs (receptie) of Lucas je mail beantwoord heeft, maar wat ze beloven, dat leveren ze ook. Misschien gelijk vragen of je mag tunen voor iets meer vermogen in de Caddy. Zaterdag zit altijd wel erg vol bij Vagtechniek, dus je zult wel een poosje moeten wachten voor zo'n klus op zaterdag kan. Je kunt ook nog overwegen om de auto op vrijdag aan het eind van de dag te brengen en een Up! als leenauto mee te nemen (kost je 20 euro + brandstof), dan hoef je niet in Nuenen te blijven, hoewel rondkijken in de toko ook leuk kan zijn.

 

Overigens zal Vagtechniek waarschijnlijk ook al weten of ze nog een extra draad moeten trekken voor de CC (is afhankelijk van de voorbereiding van je auto). Op het NL-forum is ook een dame met een Citigo in Springgreen geweest, die daar CC in heeft laten bouwen door VAGtechniek.

aangepast door Cordoba
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cordoba ik heb contact gehad met Thijs van der Vleuten en nadat ik me eerste mail gestuurd had met de vraag en een voor mij op dat moment vaag antwoord, stuurde ik nog een mail waar al me vragen wel beantwoord werden.

En met de opmerking dat als het niet mogelijk was hij niet de eerste mail met antwoord op die manier had gegeven.

Maar heb er wel en goed gevoel over, en probeer het toch op een zaterdag te houden, want vanuit Zaandam naar Vagtechniek is denk ik een ruim uur rijden en denk dat ze een max 2 uur bezig zullen zijn.
En wil de toko ook wel eens bekijken

Tunen, tsja zou kunnen alleen gaat de werkgever dat niet betalen en deze Caddy is echt een lekker karretje die lekker doorrijd !
Collega die ook een caddy heeft wilde laatst al ruilen met die van mij...... no way

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Door drukte/tegenvallers gebeurt het wel dat ze een tijdstip niet halen, maar afgesproken prijs ligt vast (daarom doen ze dat ook per mail en niet per telefoon), maar afgesproken werk gebeurt, ze lopen echt niet op sluitingstijd het pand uit, als er een klantenauto niet klaar is. Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen met de toko (ik kom er al sinds 2009 ofzo).

aangepast door Cordoba
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Wel het is vrijdag 3/6-2016 en morgen is het dan zover dat ik richting VAG Techniek rij.
Welliswaar ook weekend storingsdienst maar met de 1e lijns afgesproken dat hij de boel afhoud.
Dus de Yeti staat op de zaak en de Caddy staat voor de deur.
Zal mij benieuwen of ik op cruise control de terugweg ga  rijden....

Want oh oh wat mis ik die optie, gister een storings / onderhoudsrit naar België gehad en een kleine 6 uur in de wagen gezeten...
En op terugweg een twee keer gestopt omdat ik kramp in het pootje kreeg....... niet meer normaal de maximale snelheid kon aanhouden.
Op bepaald moment zelfs met linkervoet op gaspedaal gas gegeven........ niet ideaal en ook niet echt 100% veilig.. maar ja je mot wat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

JA @CaseyBasey ik heb een tweede hands Caddy gekregen met 60K op de teller die nu alweer op 120K staat na 18 maanden.
En is perfect karretje alleen heb ik vanaf begin gezegd dat ik de CC mis.

Maar VAG Techniek kan het gelukkig inbouwen want echt met je linkervoet op je rechter steunend en dan gas geven gaat wel maar is niet echt ideaal rijden...
Dus zal me morgen benieuwen op de terugweg..... relaxt rijden .....

En dat er dan mensen zijn die het niet nodig vinden....... oeps....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat ze in de regio A'dam iets heel anders hadden voor relaxt rijden:

th?id=OIP.Ma71c77451242379b2f09f6290f4ac

 

Wat ik bij vorige auto's zonder CC wel eens deed bij lange ritten waar je een constante snelheid wil rijden: je rechtervoet tegen de middentunnel drukken, waardoor je voet min of meer 'vaststaat' en je wat minder verkrampt.

aangepast door Cordoba
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur ago , Cordoba said:

Ik dacht dat ze in de regio A'dam iets heel anders hadden voor relaxt rijden:

th?id=OIP.Ma71c77451242379b2f09f6290f4ac

 

Altijd maar weer die vooroordelen over de regio Amsterdam terwijl het zuiden het walhalla is van asperge's en ........juist bovenstaand trompetje...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur ago , Cordoba said:

Hoe is het bevallen in Nuenen?

Heel fijne toko.

Kwam er half uur te vroeg aan ondanks omleiding vanwege dat beek / rivier de dommel buiten de oevers was getreden en de weg dus was afgezet.
Neem een bak koffie was het tweede wat men zei toen ik me had aangemeld.
Monteur is nog bezig met iets anders maar gaat er om 4 uur mee beginnen.
Wel ik had me bak koffie nog niet op en hing even aan de telefoon omdat ik storingsdienst heb en toen zag ik hem al een proefrit maken.

Toen ik klaar was met bellen was monteur al klaar met proefrit en dus naar binnen gelopen aan balie.
Wel na 195 eurie afgetikt te hebben nog even in gesprek geraakt mbt het wel en niet kunnen van de CC op dit type Caddy
Dealer ( Heron Zaandam ) had verteld dat het niet kon, maar jullie fixen het toch maar wel.....

Monteur, ach er is eens gebeld door monteurs van een dealer die een weddenschap hadden dat het niet kon en één zei van wel....
Dus ze hebben VAG Techniek gebeld en die vertelde dat dit totaal geen probleem was !!
En meen dat dit ging om een Audi dealer met monteurs !!

Maar goed 195 euri lichter ( men werkgever ) en een werkende CC
En als extraatje had hij ook maar tijdens inleren van de CC de optie van weergave CC in maxidot  aangezet, maw ik zie nu in maxidot ook nog op welke snelheid de CC staat.
En tsja dat heb ik niet eens in mijn Yeti.....

 

Maw kort bezoek van half uur maar een goede indruk gekregen van de toko.
Heel erg schone werkplaats cq vloer, zeer vriendelijk personeel en leggen ook uit wat ze hebben gedaan.
Wilde ook nog de CC uitleggen, maar zei dat dit niet nodig was want deze is indentiek aan de Yeti.

Tsja ik ga de volgende keer al met plezier naar Heron voor de servicebeurt........ kijk beste monteurs een orginele VAG CC wat volgens jullie niet ging....
Weer boel centjes niet kunnen vangen omdat jullie het niet konden !!!?????

JAJA die gaat pijn doen, en collega die over de auto's gaat zei al dit is een mooi adresje wat we moeten onthouden.
Dit kan zomaar weer een keer gaan voorkomen.....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is typerend voor deze toko. Als je niet aan de telefoon had gehangen, had ie het mogelijk vooraf nog even gezegd/gevraagd over de CC-snelheid in maxidot. Overigens ook als iets niet gaat, of waarschijnlijk niet gaat, is men daar eerlijk in, en laat de klant beslissen op basis van zo realistisch mogelijke informatie. Als je aangegeven had die CC niet in maxidot te willen, haalt ie 'm er ook zonder mopperen direct weer voor je uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee man , die CC zo in de maxidot is prima omdat je ook de ingestelde snelheid meteen ziet
En mooiste is dat je trip afstand lekker hierdoor verdwijnt, of je moet de CC uitzetten...

Nee prima toko , gewoon van doe maar normaal dan doen we gek genoeg...
En indien ik weer een VAG dingetje heb wat officiële dealers zogenaamd niet kunnen, dan ga ik er zeker weer die 150 Km voor rijden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Zo afgelopen vrijdag ging de Caddy voor weer een onderhoudsbeurt naar de bedrijfs dealer.
Niets verder gezegd tegen baliemedewerker en ook niet tegen de monteur bij inleveren van de Caddy

S'middags mocht ik hem weer ophalen, en moet zeggen een auto wassen kunnen ze daar wel hoor !! Glom me tegemoet, maar nu moeten ze nog leren stofzuigen heb ik ze lachend uitgelegd.
Maar goed met een grap en een grol zeg ik tegen de monteur "nog wat opgevallen aan het stuur tov de vorige servicebeurt ? "

Monteur tegen me wat had ik moeten zien ?? Wel misschien de CC ?
Ja dat is niet inbouwbaar zoals ik u al had verteld !
Wel loop ff mee en neem de sleutels ook mee !
Monteur liep mee en deed deur open en ik zeg ga zitten start de motor en ga rijden en zet hem maar op CC !!

HUHhh, je hebt CC en ook orgineel VAG !!
JA meneer de monteur, jullie zeggen gaat niet maar VAG techniek in neunen bouwt en codeert het in 20 minuten.....

Wel toen kwam het hoge woord er uit.
Ze mogen geen VCDS gebruiken van de importeur en hierdoor hebben ze vele beperkingen die hun min of meer word opgelegd.
Maar hij vroeg wel het adres !  wel www.google.nl en dan vagtechniek neunen...........

Monteur was er blij mee en vertelde ( fluisterde ) me dat hij dan sommige klanten hiermee verder on helpen omdat zij het niet mogen......

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geeft toch te denken als een Vag-monteur dat adres niet kent, binnen de hele Vagscene toch wel een bekend adres net zoals bijv. JD.

Het verhaal dat ze geen zaken mogen omcoderen heb ik ook vaker gehoord, maar dan met name voor zaken waar je alleen met het veranderen van de code de extra optie krijgt (dus zonder extra hardware aan te schaffen/monteren). Sommige dealers zijn hier ook wat duidelijker in: die geven gewoon aan dat ze het niet mogen (m.a.w. het kan wel, maar dan moet je ergens anders naartoe).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe