Ga naar inhoud

Aanbiedingen bij Aldi, Lidl etc (auto-gerelateerd)


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Beste is om de banden vrij te laten hangen

Als je ze stapelt heeft de onderste band wel het gewicht van de andere 3 op de wangen en dat is voor een weekje misschien niet zo erg maar

voor de enkele maanden is dit minder en kan er zicht of onzichtbare vervorming optreden

Zo is het mij door mijn lokale bandenboertje uitgelegd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, de winterbanden van mn pa hebben 6 maanden op hun zij gestaan. Nog niks geks gemerkt. 1 van de zomerbanden (al die tijd onder de auto gezeten) is juist wel eivormig. Echt wat voor hobbel de bobbel (zeker 2-3 cm uit het lood!). Maar kan me er wel wat bij voorstellen ja, kleine stapeltjes maken dus of zo'n boom kopen. Kan ook geldklopperij zijn natuurlijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grapjas elke week omdraaien !!

Staan in een schuur in een hoek met een hoes erover en met een zooi andere nuttige troep er omheen

Dus dan moet ik elke week eerst die nuttige troep opruimen en dan me banden draaien en dan weer die nuttige troep terug leggen waar het stond !?

Neuhhh, da ga t nie worden !!

Ps: nuttige troep is troep die niet weggegooid MAG worden !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, de winterbanden van mn pa hebben 6 maanden op hun zij gestaan. Nog niks geks gemerkt. 1 van de zomerbanden (al die tijd onder de auto gezeten) is juist wel eivormig. Echt wat voor hobbel de bobbel (zeker 2-3 cm uit het lood!). Maar kan me er wel wat bij voorstellen ja, kleine stapeltjes maken dus of zo'n boom kopen. Kan ook geldklopperij zijn natuurlijk...

Huh ? eivormig ? ik val meer op de wespentaille :cocktail:

En zo'n luchtapparaat heet boutenklopper.

Mijn winterbanden gaan er as. donderdag pas weer onder, ik kan er op wachten, zal eens op het merk etc. letten.

aangepast door hobbel de bobbel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel, hij is er weer, de momentsleutelaanbieding.

Komende week bij de Lidl in Lelystad. Slechts 15 euro (volgens mij alleen bij het verbouwde filiaal aan De Tjalk in Lelystad)

Ik ben er al wel achter dat ze niet allemaal even goed zijn... Dus let goed op wat je koopt voor je brokken maakt.

Nu wordt ik nieuwsgierig... leg uit, wat deugt er niet aan welke momentsleutel?

Ik hoop maar dat ze echt héél beroerd zijn..... want anders heb ik veel teveel geld uitgegeven aan een Gedore momentsleutel... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij was die iets van € 180,00 inderdaad, dus een stukkie duurder...

Ik hanteer na een aantal miskopen en bijna mislukte projecten maar één stelregel: ik koop alleen nog maar goed gereedschap, zeker als ik het echt nodig heb of er vaak mee werk. Alleen als ik iets nodig heb wat ik echt maar één keer gebruik, ga ik voor iets goedkopers. Goed gereedschap is echt het halve werk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is pas 7:12 en ik heb alweer wat geleerd..

Dit is een zweedse meiboom

En das een tikkie anders dan de Nederlandse. Ik heb ook wat geleerd, want ik wist niet eens dat in bepaalde delen van mijn vaderland (Twente, Limburg) ze ook aan dit soort dingen doen. In Belgie doen ze er ook aan, wat maar weer eens bevestigd dat...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Meiboom

Link naar reactie
Delen op andere sites

En de Lidl heeft vanaf 5 december weer een paar leuke aanbiedingen voor de wagen !

schoonmoeder dakdragers voor op begrafenisrail

http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_26344.htm

Autotent voor de winter voor de mensen die geen krabber kunnen betalen of hanteren

http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_26346.htm

Wielsieraden en niet van goud of zilver maar pisbakstaal

http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_26351.htm

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe