Ga naar inhoud

Aanbiedingen bij Aldi, Lidl etc (niet-auto-gerelateerd)


Cyrus
 Delen

Aanbevolen berichten

Krijg je als ze dingen verkopen voor de helft van de origenele (b-merk) prijs.

 

Dat van die voorraad batchgewijs uitvoeren zou leuk zijn ja, soms is dat schijnbaar zo batchgewijs dat ik de aanbieding nooit vind (zelfs het bordje niet :P). Deze aanbieding was alleen duidelijk op=op en speciaal op zaterdag (dus buiten de folder om).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Er ligt nu bij de Action een USB lader die WEL 2A laadstroom levert om dikke tablets of dorstige slimfeuns snel te kunnen laden.

(standaard USB poortje levert maar 500mA, en dat merk je in de langere laadtijden).

 

Voor het luttele bedrag van 3,99!  Merk: Philips (voor wat het waard is)

philips-dual-usb-wall-charger-dlp2207-bl

Werkt prima en je merkt idd dat je USB device rap geladen wordt.

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's geen geld! Een vraag van een leek: kan je een dergelijke universele lader op alle willekeurige apparaten aansluiten, mits ze maar een usb-lader hebben? Oftewel: ik kan de Iphone en Ipad er niet mee opblazen? ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja ik ga geheel mee in je bewoording Erik, en toch een collega heeft een android achtig samsung ding war je ook mee kunt bellen.

En als die m aan de laptop hangt laad hij dat ding zonder enkel probleem, maar hangt hij dat ding aan een lader die meer dan 1 A laadstroom heeft dan laad het smart feun ding voor geen meter.

 

Enne marco als t geen geld is voor je, wel geef mij dan dat geen geld maar een 100 keer op me rekening gestort.

Per PB me rekening nummer even sturen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag het omdat ik ooit een mp3-speler heb opgeblazen doordat ik er per ongeluk de lader van mijn telefoon in propte. Sindsdien ben ik uiterst huiverig ;)

 

Enne EdK, als je het echt nodig hebt stuur je maar een pb ;)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

MarcoO2, on 17 Dec 2013 - 22:03, said:

Ik vraag het omdat ik ooit een mp3-speler heb opgeblazen doordat ik er per ongeluk de lader van mijn telefoon in propte.

Dat zal dan vast geen USB lader geweest zijn...

 

Een device wat maar 500mA trekt, laadt uiteraard NIET sneller op.

Maar een stroomhongerig USB device wat overweg kan met een hogere laadstroom dan de standaard USB waarde uiteraard WEL.

Daarom zie je dat nieuwste iGadgets en andere energiehongerige SlimPlankjes vaak hun merkeigen laders leveren. En voor deze minieme prijs van 4 euro kun je niet zonder zitten. icon_lol.gif

 

USB charging specifications: http://www.usb.org/developers/devclass_docs/USB_Battery_Charging_1.2.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe