Ga naar inhoud

welke naam op kenteken...


skodasweden
 Delen

Aanbevolen berichten

hier in Zweden mogen we een " eigen" kenteken nemen.........

deze mag bestaan uit 7 tekens ( minimaal 4 geloof ik spatie word ook als teken gezien)... maar wat ga ik er nu op zetten ( ja sommige gaan het patserig vinden....maar hier kan het in Nederland niet)

Maar ik kan geen goed naam bedenken...mijn eigen naam of of octavia vind ik niet ...leuk genoeg...

Wat zouden jullie op je kenteken zetten als je de kans had?

Link naar reactie
Delen op andere sites

911kiler

ja ...goed dat ik geen type aanduiding meer heb..... :kwijlen: met mijn moeizame 105 bhp.....( in mei vakantie Nederland...wellicht even langs JD) ...of hebben de heren betere adressen

..nee het word Rupie 1 ( mijn koosnaam van mijn broers)

O meneer antera....ik heb elc verstel spiegels...maar niet inklappen....hoe kan ik zien of dat wellicht wel mogelijk is...

tevens stuur ik je een PM...

wil graag needle sweep , bocht verlichting, koplamp na X keer sproeien , 5 keer knipperlicht, licht automatisch bij 120km , ..en wellicht nog meer leuke dingen die je kan doen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel dan heb je het precies bij het juiste eind :dopey_h4h:

Maar dit heeft een wat lange geschiedenis die we niet in het openbaar plaatsen

Heeft iets te maken met de eer aan je zelf houden of zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ook hier zijn we in een klein jaar van 10 leden naar ruim duizend gegroeid en ook boven onze verwachtingen

En we hopen als mods dat we inderdaad niet van dat soort topics (geneuzel) zullen krijgen, maar tsja je hebt niet alles in de hand

Maar daar tegen gaan we hier wel vaak off topic zoals dat heet, maar laten dit toe of de topic starter moet erom vragen dit niet toe te laten.

En bij de buren wordt hier wel tegen op getreden, en soms onnodig mijn inziens

Maar goed, in algemeen worden vragen hier wel beantwoord ( soms snel soms duurt het wat langer) en in de kantine worden heel veel niet Skoda dingen behandeld !

Zoals recepten / over boeken / muziek en fotografie bijvoorbeeld

Maar ook veel andere dingen

Kan alleen maar zeggen lees je een beetje in op verschillende plekken en trek je eigen oordeel of je je hier op je gemak voelt

En als het niet te ver rijden is voor je, er is 26 Mei een Meet en Greet van op dit moment een 20 tal skoda rijders.

Dus als je de 25e gaat rijden dan ben je ruimschoots op tijd de 26e ! :dopey_h4h:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen meneer

Mark is voldoende :-)

Kan van alles instellen afhankelijk sommige of de module's het ondersteunen. inklapbare spiegels is niet naderhand werkend te maken door een instelling te wijzigen omdat de motor in de spiegel ontbreekt

de rest moet wel mogelijk zijn en natuurlijk doorlopen we ook altijd de rest van de aanwezig opties waarop jij zelf mag zeggen of je het wel of niet aan of uit wilt.

Stuur maar pm dan zal ik daarin even me gegevens geven om contact met me te leggen of eventueel meteen een afspraak te plannen

mark

911kiler

ja ...goed dat ik geen type aanduiding meer heb..... :kwijlen: met mijn moeizame 105 bhp.....( in mei vakantie Nederland...wellicht even langs JD) ...of hebben de heren betere adressen

..nee het word Rupie 1 ( mijn koosnaam van mijn broers)

O meneer antera....ik heb elc verstel spiegels...maar niet inklappen....hoe kan ik zien of dat wellicht wel mogelijk is...

tevens stuur ik je een PM...

wil graag needle sweep , bocht verlichting, koplamp na X keer sproeien , 5 keer knipperlicht, licht automatisch bij 120km , ..en wellicht nog meer leuke dingen die je kan doen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

helaas... maar dan zit ik al in Spanje met het gezin...

Zal wel een mooie rit worden...

Zweden-Denemarken- Duitsland-Nederland ( moeders die 80 word)-Frankrijk( Parijs voor moeders en disneyland voor de kids)-Spanje..(Papa niks....doen).terug Zwitserland erbij...

Mooie test rit voor de octie....en of de navigatie een beetje klopt!

Die rit beginnen we op 16 Mei.....helaas past de meeting er nog niet tussen...

Anders Komen jullie maar deze kant op.....Ruimte genoeg hier ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe